May all my dreams come true


fredag 21 januari 2011

Äntligen fredag!

Även om jag fick lite fredagskänsla i går när jag och Stoffe helt utan anledning lyxade till det med trerätters och vin känns det skoj att det är fredag. Jag tyckte att jag skulle ha en fest i kväll med motiveringen att "det var ju så länge sen". Min stora trettioårsfest förra helgen börjar alltså redan blekna.

Torsdagslyx.

Nu ska jag ner på stan. Först ska jag till polisens hittegods för att kolla efter telefonen, mössa, vantar.. osv.. Jag är expert på att tappa bort prylar. Sedan ska jag träffa Tisse och hennes kille Erik.

Jag har påbörjat ännu en angorasjal. Nu i grått och mörklila. Min börjar bli lite tuffsig.

Men jag är glad ändå.
Till min röda sjal i dag ska jag ha presenten från Lina och hennes kille.

Mmmm..
En annan uppskattad present, av många, är macarongerna som jag fick av Jenny. De passar fint till frukostkaffet.

Mmmm, igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar