May all my dreams come true


måndag 24 januari 2011

Jag är snäll

Jag har hittat lite gamla bilder jag inte hunnit lägga ut. Det bästa med bloggen är att den fungerar som dagbok. Med den är det hur enkelt som helst att se vad jag gjorde för en vecka sen, i går eller förra året. Samma sak gäller fotoalbum. När jag nyligen förtvivlat talade om för Stoffe att jag nog var den sämsta flickvännen  på jorden, nej i universum, tog han fram sin dator och visade sitt fotoalbum. Varför då kan man fråga sig. Jo, grejen med att vara bipolär är att man i sina bästa stunder inte minns sina sämsta och i sina sämsta inte minns de bästa. Detta, kan ju var och en förstå, ger en en ganska skev verklighetsuppfattning. Därför måste jag skriva stämningsdagbok. Tyvärr hjälper inte den alltid eftersom ledsna Tove säger att den glada ljuger på sina glad-sidor. Men en bild säger mer än tusen ord..


Nybrogatan. Klockan 05.34 - Sommar 2010. Varje natt efter en utekväll stannade vi på 7Eleven och köpte något gott. Det blev flera härliga utekvällar den sommaren.


Sjukhus, Dahab, Egypten. Tretton timmar senare ska jag lura läkarna att jag är frisk så jag och Stoffe ska kunna snorkla.
Jag mår ju hur bra som helst!

 Gotland, sommaren 2010. Jag fotar närbilder. På allt.


Fötter.
Pridefestivalen 2010. Jag får en ballong av min kusin Emma. Solen sken hela dagen och vi åt picnic på Mosebacke.


Egypten 2010, Stoffe och jag - världens bästa flickvän!

Topp 10-snäll i alla fall..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar