May all my dreams come true


måndag 24 januari 2011

Första stickprojektet


Jag har grävt fram en gammal halsduk. Den måste vara över tio år. Det roliga är att den är mitt första stickprojekt. Det vill säga halva. Andra hälften fick mamma göra. Hade någon sagt åt mig då att en av mina största hobbys när jag blev stor skulle vara stickning hade jag aldrig trott det.

I dag kom två teaterbiljetter på posten. I morgon ska jag nämligen till Uppsala för att bjuda Annika på "Fotbollsbögarna" på Stadsteatern. Det var länge sen jag gick på teater, inte sedan i höstas. Jag ser verkligen fram emot det.

Tidigare i dag träffade jag Angie på stan. Det var länge sen och vi hade så mycket att ta igen att timmarna flög iväg.

Tyvärr har jag inte mönstret på halsduken men det kliar i stickfingrarna så någonting nytt kommer ut inom kort..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar