May all my dreams come true


onsdag 12 januari 2011

Örhängen och disktrasa

I dag har jag hittat min klänning! Jag är sprudlande glad över mitt fynd. På Beyond Retro på Drottninggatan hängde den och väntade på mig. Det är ett svart fodral. Tyvärr kommer ingen bild eftersom den är på Kocksgatan, tillsammans med de turkosa strumpyxor jag tänkte ha till.

Jag har också passat på att kila förbi pärlbutiken för att köpa pärlor till örhängena som ska matcha armbandet. Jag såg ett par färdiga i butiken som kostade runt tre-fyra hundra. Så jag tillverkade mina egna.

Jag är mycket nöjd!
Min disktrasa är ju klar nu. Den passar fint på fatet på diskhon där jag har min rosa diskspruta och franska jasmintvål. Vardagslyx som det så fint heter.

Nästan så man vill diska.. Eller nä..

Nu ska jag och Marilyn baka lite kakor innan jag ska möta upp Louise igen för lite repetition inför hennes antagningsprov på scenskolan. Jag spelar hennes pojkvän och blivande man. Kan vara på sin plats att öva lite repliker. Jag har en hel A4 jag ska babbla på en casting på tisdag.

Berättar med om det sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar