May all my dreams come true


måndag 17 januari 2011

När alla vännerna gått hem

Och festen är slut för länge sen..

Morgonen efter blev supermysig. Mappe, Rosi och Jessica hade sovit över och vi tog det lugnt hela förmiddagen. När de åkt var det dags att städa undan efter festen. Märkligt nog tyckte jag fortfarande att det var vackert efteråt.

Mina ljuslyktor och placeringskort.


Ljusslingan kommer från Thailand.
Mitt andra kakfat.
Gjort av tallrikar och ljusstakar jag sprayat i guld.
Av pappa fick jag en av honom signerad tavla. Den första i mitt trettioåriga liv. "Toves dans" heter den och är en torkad blomma han fotat i närbild. Egentligen känns det fel att lägga ut den på det här viset då min bild inte gör den rättvisa, men jag är så stolt!

En äkta Bo Gyllander




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar