May all my dreams come true


måndag 17 januari 2011

Lite födelsedagsbilder

Det blir lite bakvända inlägg om festen eftersom min mobil, med bilder, blev stulen på Patricia där vi gick ut sen. Nu hoppas jag på bilder från kompisar. Nog om det - elaka människor finns överallt men på min fest  fanns en hel hög underbara människor som gör mitt liv fantastiskt.


Jag fick mängder av blomster.

Kort och presentkort..
Vintage från Enköpings-gänget
Vackra örhängen.
Vintern är som borta hemma hos mig.
Ovanför hänger min vackra ängel som Charlotta gjort till mig.
Även denna fantastiska drake har hon gjort.
Jag tror det var den bästa födelsedagsfest jag någonsin haft. Värt all planering och slit. Det finaste med festen var att det kom så mycket vänner från olika tider i livet. En bonus man har när man flyttat runt mycket, gjort olika saker i livet och lyckats hålla kontakten. Vad som gör mig rörd ända in i själen är att ALLAS reaktion efter festen har varit "Vilka fina vänner du har!"...

Fler bilder kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar