May all my dreams come true


tisdag 18 januari 2011

Kul att man fick vara med på ett hörn

Filminspelningen gick bra i dag. Som tur var fick jag både kläder och make på plats så slapp jag oroa mig. Vi var fem brudar som skulle spela "möhippagänget". Tjejen som var brud och jag ägnade en lång stund att komma på var vi hade setts förr. Det visade sig att vi bott på Teneriffa samtidigt. Hon hade jobbat som showartist och jag i en beach bar.

De första fyra timmarna snackade vi massa skit med varandra, löste korsord och fikade. Sedan var det dags för tagning. Innan tagning fick vi fika igen. När sockerkicken satte in var det inget problem för oss att stoja som vi skulle - vi var bara oss själva!

Snyggt gäng.
Direkt efter inspelningen fick jag rusa iväg till min casting. Jag och killen på produktionsbolaget satt kvar och pratade länge. Jag får inte säga om vad. Men jag kan tala om att det kommer hända mycket den närmsta tiden... 

Eftersom smör-reklamen jag gjorde i dag inte kommer ut på ett tag får man hålla till godo med detta. Jag syns i baren, bakom killen i vänster hörn, i siluett, under en halv sekund. Om ens det.

God natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar